کد خبر: ۹۶۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴
تعداد بازدید: ۷۸
جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت، معین‌الدین سعیدی نماینده چابهار، عبدالله ایزدپناه نماینده ایذه و باغملک در مجلس یازدهم، در حاشیه جلسه روز گذشته صحن علنی (21 اسفندماه)، عکس یادگاری گرفتند. گفتنی است که رشیدی کوچی و معین‌الدین سعیدی در جریان برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم نتواستند از سد شورای نگهبان عبور کرده و ردصلاحیت شدند. همچنین ایزدپناه نیز نتوانست رقیب خود فرشاد ابراهیم پور نورآبادی را شکست بدهد و از حضور در پارلمان دوازدهم بازماند.

به گزرش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت، معین‌الدین سعیدی نماینده چابهار، عبدالله ایزدپناه نماینده ایذه و باغملک در مجلس یازدهم، در حاشیه جلسه روز گذشته صحن علنی (21 اسفندماه)، عکس یادگاری گرفتند. گفتنی است که رشیدی کوچی و معین‌الدین سعیدی در جریان برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم نتواستند از سد شورای نگهبان عبور کرده و ردصلاحیت شدند. همچنین ایزدپناه نیز نتوانست رقیب خود فرشاد ابراهیم پور نورآبادی را شکست بدهد و از حضور در پارلمان دوازدهم بازماند.

عکس | چهره خندان رشیدی کوچی در صحن علنی؛ عکس یادگاری چند ردصلاحیت‌شده در مجلس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: